خانه

ثبت لحظات زیبا، از کودک شما با تیم مجرب و حرفه ای ساترین!

دنیای کودکان پر است از لحظه های تکرار نشدنی و زیبا. با ثبت این خاطرات میتوان آنها را برای همیشه در ذهن ماندگار کرد.  ما با داشتن کادری مجرب و تجهیزات مدرن و پیشرفته و فضای بزرگ و دلنشین این خاطره ها را به بهترین و کامل ترین شکل برای شما ثبت میکنیم.

جدیدترین نمونه کارهای ما

جدیدترین آلبوم های چاپ شده

درباره ما

آتلیه عکاسی کودک، نوزاد و بارداری ساترین

استودیوی تخصصی عکاسی کودک و نوزاد ساترین در سال 1397، با هدف ارائه خدمات عکاسی کودک و ثبت لحظات کوتاه و شیرین دوران نوزادی کودکان، به طور حرفه ای آغاز به کار کرد.

تضمین بهترین کیفیت!

طراحی و چاپ آلبوم عکس با کیفیت بالا!

ما در مجموعه ساترین با تلاش و کوشش فراوان و صرف زمان بسیار، موفق به ارائه خدمات عکاسی با کیفیت و ظرافت بالا و جلب رضایت مشتریان عزیزمان شدیم.

عکاسی کودک و نوزاد
95%
طراحی و چاپ آلبوم
91%
لایف استایل
83%
آتلیه عکاسی کودک
  • رعایت نکات بهداشتی در آتلیه کودک

از اونجایی که سیستم ایمنی کودکان ، مخصوصا نوزادان تازه به دنیا آمده ، ضعیفه و ممکنه خدایی نکرده دچار بیماری بشن، رعایت نکات بهداشتی در زمان عکاسی بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان رو به شما میدیم که هم پرسنل و هم تجهیزات آتلیه کودک ساترین (از تجهیزات عکاسی گرفته تا تم ها، دکورها، لباس ها و اسباب بازیها) کاملا بهداشتی و استریل شده هستند. چرا که قطعا اولویت هر آتلیه عکاسی کودک نه فقط در ایران بلکه در هر کجای دنیا حفظ ایمنی کودکان در حین عکاسی است.

… استفاده از فلاش ها و نورپردازی بی خطر برای عکاسی از نوزاد

… بهره گیری از سافت باکس و رفلکتور جهت ملایم کردن نور

… بهره گیری از حوله و پارچه های گرم و بهداشتی برای نوزادان

  • صرف زمان کافی برای عکاسی از کودک

عکاسی از کودک کار چندان راحتی نیست چرا که اغلب بچه ها بازیگوشند و توجهی به حرف والدین و عکاس نمی کنند.

عکاسی از کودکان به صبر و حوصله زیاد و صرف زمان بالایی نیازمند است و ما نیز با داشتن تجربه و حوصله فراوان در این زمینه، تصاویر درخواستی شما عزیزان را به بهترین شکل ثبت میکنیم.

کودکان فرشته هایی کوچک با روحیاتی لطیف هستند. کوچکترین رفتار بد با آنها می تواند ادامه روند عکاسی را با مشکل مواجه کند. نکاتی که در رفتار با کودک در زمان عکاسی باید رعایت شود :

دادن آزادی عمل به کودک : این کار باعث می شود که عکس ها از حالت مصنوعی در آمده و شکلی طبیعتی به خود بگیرند.

برخورد صمیمی و گرم با کودک و والدین : خوشحال و مثبت بودن عکاس در پروسه عکاسی، یک حس راحت بودن رو به کودک انتقال می دهد.

عکاسی با دکورها و ژست های متنوع : استفاده مداوم از دکورها و ژست های تکراری و همچنین تعویض مکرر لباس باعث خسته شدن کودک شده، و مسلما کودک بی حوصله هیچ لبخندی به عکاس تحویل نمی دهد!

همه اعضای آتلیه عکاسی کودک ساترین دوره های رفتار صحیح با کودکان را گذرانده اند و جزء به جزء این نکات را در کار خود رعایت میکنند.

آتلیه کودک
Scroll to Top